World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Ahmet
Gäst




Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman Empty
InläggRubrik: Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman   Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman Icon_minitimemån jan 14, 2008 8:30 pm

Karaktärs namn:Rantiz

IRL ålder:17

Level:70

Klass:shaman

Specc:restoration

Redo att respecca om det behövs?:Visst .

Armory Profil:

Andra guild du varit i:Bara den guild jag är i nu.

Orsak till att du lämna dom andra guilderna:Den guild jag är i nu, de är inte aktiva spelare .

Varför vill du joina Three Crowns?:Jag tycker de skulle bli roligare med svenska spelare Smile


Vad kan du erbjuda Three Crowns?:humor , Är redo för raids om de behövs Smile

Vad vill du få ut av Three Crowns?:Respekt Smile

Attunements:Kara, Za , Gruul , magggy o.s.v

Heroics:Alla keys

Raid erfarenheter:jo , jag har raidat i många ställen , Har raidat i Kara/ZA/Gruul , Kan oxå säga SSC/BT/MH , för att min bror raidar i de .. så kollar på varje dag Smile

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc):Jag är Herb/Alch , 375 på båda , så farmar pots :p

Vilka känner du i Three Crowns?:Ingen .

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?:Ja.

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?:ska ladda ner vent , och mick har jag men är lite blyg på att prata Razz

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.)
Jag heter Ahmet pch är 17 år. Bor i stockholm . Älskar WoW , spelat sen TBC-
Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?:
Nej , inget alls Smile
Till överst på sidan Gå ner
nezza




Antal inlägg : 6
Registration date : 07-12-20

Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman Empty
InläggRubrik: ...   Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman Icon_minitimetis jan 15, 2008 1:02 am

jag är igen officer men jag är bara tvugen att rätta dig...


Attunements:Kara, Za , Gruul , magggy o.s.v....du behöver igen atument till ZA gruul eller magi..bara så du vet..=P
Till överst på sidan Gå ner
sari
Gäst




Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman Empty
InläggRubrik: ...   Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman Icon_minitimetis jan 15, 2008 5:45 pm

Jag märkte det precis , var så "confused" och nervös när jag skrev .. men nu när den redan är läst kan inte jag göra nåt åt de Sad

Men vi får hoppas för de bästa Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gladdie




Antal inlägg : 21
Registration date : 08-01-08

Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman   Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman Icon_minitimeons jan 16, 2008 8:51 am

Ahmet skrev:


Raid erfarenheter:jo , jag har raidat i många ställen , Har raidat i Kara/ZA/Gruul , Kan oxå säga SSC/BT/MH , för att min bror raidar i de .. så kollar på varje dag Smile


Spelar han också shaman? för liksom. Om du sitter och kollar på vad en tex mage ska göra, så vet du inte exakt vad en shaman ska göra på den encountern.
Sen så har DU inte de raiderfarenheterna iaf, då DU inte har spelat. Men att du vet hur bossarna skall tas är ju bara ett + ävenf asst du itne gjort de förr = sprar tid på att slippa dra taccs. Well, jag är varken officer eller medlem i denna guild, still trial, så ska väl inte skriva av mig allt för mycket och verka som ett complete retard (Vilket jag är men iaf ;C)

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=executus&n=rantiz

Med dina gems du har i den gearen antar jag att du raidar i den? Med dina raiderfarnheter som ZA/gruul/kara Borde du fårr några items som är bättre för resto pve.
Eller du kanske bara dragit igenom instancerna några få gånger eller vart trial eller dylikt?
Till överst på sidan Gå ner
ahmet
Gäst




Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman Empty
InläggRubrik: ..   Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman Icon_minitimeons jan 16, 2008 10:50 am

Jag är raider i min guild
Till överst på sidan Gå ner
Nympher
Admin
Admin
Nympher


Antal inlägg : 53
Age : 39
Location : Mariestad
Registration date : 07-10-31

Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman   Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman Icon_minitimetor jan 17, 2008 7:00 am

Har tillräckligt med restoshamaner.

Du får inte någon plats tyvärr. Vote: NEJ!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman   Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ansökan till Three Crowns Av - 70 resto shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto Shaman
» Resto - Shaman
» Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig!
» Holy Paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: