World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Prot - Paladin

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Dentalio
Gäst




Prot - Paladin Empty
InläggRubrik: Prot - Paladin   Prot - Paladin Icon_minitimemån jan 14, 2008 9:34 pm

Såg inte fall ni behövde några fler tank's men vad jag har hört så kanske de finns ett behov av en Prot Paladin så jag tänkte att det är lika bra att göra ett inlägg och hoppas på det bästa.

Karaktärs namn: Dentalion

IRL ålder: 21

Level: 70

Klass: Paladin

Specc: Beror lite på, Har bäst gear i Prot vilket jag föredrar - att tanka. Har även healing gear men som de verkar så söker ni alf inga healers till guilden.

Redo att respecca om det behövs?: sure

Armory Profil: Ska försöka fixa upp en men de e lite svårt för de verkar ju aldrig uppdatera sidan.

Andra guild du varit i: Hellscream

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Hellscream löstes upp när raid leadern försvann.

Varför vill du joina Three Crowns?: Min Tvilling bror spelar i guilden och jag vill vara med en Svensk guild. Var även med i Gruul senast och de kännes skönt att spela med folk som visste va de gjorde.

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: Förhoppningsvis Tanka, vilket jag föredrar. Lyssnar på vad som ska göras, tar för annars inte mycket plats.

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Raids, en skön stämning bara.

Attunements: Kara etc etc, behövs ju inte så mycket Attunements längre.

Heroics: Alla förutom The Sha' tar. har tankat de flesta heroics vilket inte har varit några som hällst problem ( utom andra bossen i SL, han använder ju upp alla mana när han mindcontrollar vilket gör det extremt svårt att hålla aggron), har även healat en del.

Raid erfarenheter: Clearat Karazhan och Gruul. Känns lite meningslöst att ta upp allt innan TBC men ja ja, MC, BWL, AQ20, AQ40, Zul'Gurub.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Beroende på fall jag e healer eller tank så tar jag med Mana pot's och Flasks eller annat som behövs för ett speciellt encounter. Broshan "Hyacint" e ju inne för potions så han brukar alltid fixa upp mig med det mesta som behövs, annars tar man bara en tripp till Ah'n.

Vilka känner du i Three Crowns?: Tvilling brodern "Hyacint".

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Förtillfället pasar detta utmärkt. Jobbar ibland som bartender på Fredagar och Lördag kvällar men de är sällan, bara någon gång i månaden.

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: självklart.

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Spelar Hemma och sitter på ett 100/Mbit bredband vilket jag sällan har några problem med. Datorn går fint så de är inga problem.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Absolut inte.

Lite annan Info: Detta är min fjärde lvl 70 jag fått upp, har även en 70 warrior 70 druid 70 Paladin (Human). och några 60's. Lirar dock bara på denna nu och lite på en Alt Priest. Jag känner till min klass och vet hur man kör.

Hoppas på det bästa, Tack på förhand - Dentalion.
Till överst på sidan Gå ner
Hyacint




Antal inlägg : 1
Registration date : 07-12-28

Prot - Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Prot - Paladin   Prot - Paladin Icon_minitimemån jan 14, 2008 10:06 pm

Min brorsha!

Rekomenderar, healade med oss i Gruul förra gången, Healade då magen som tankade fire-magen.
Till överst på sidan Gå ner
Gladdie




Antal inlägg : 21
Registration date : 08-01-08

Prot - Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Prot - Paladin   Prot - Paladin Icon_minitimeons jan 16, 2008 9:01 am

Hyacint skrev:
Min brorsha!

Rekomenderar, healade med oss i Gruul förra gången, Healade då magen som tankade fire-magen.
Finns bara en mage på Maulgar encountern, så "fire-magen" säger sigsjälvt. Krosh firehand Wink
Till överst på sidan Gå ner
Nympher
Admin
Admin
Nympher


Antal inlägg : 53
Age : 39
Location : Mariestad
Registration date : 07-10-31

Prot - Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Prot - Paladin   Prot - Paladin Icon_minitimetor jan 17, 2008 7:02 am

En ganska välfylld apply men vi har våran protpala.

Vote: NO
Till överst på sidan Gå ner
Neptous
Admin
Admin
Neptous


Antal inlägg : 90
Age : 34
Location : Borås, Sweden
Registration date : 07-10-31

Prot - Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Prot - Paladin   Prot - Paladin Icon_minitimetor jan 17, 2008 6:53 pm

Ledsen, men våran protpala spot är fylld



APPLICATION DENIED
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Prot - Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Prot - Paladin   Prot - Paladin Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Prot - Paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Prot Paladin . - Trial Granted
» Holy Paladin
» Holy Paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: