World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Druid Ansökan

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Druiden
Gäst




Druid Ansökan Empty
InläggRubrik: Druid Ansökan   Druid Ansökan Icon_minitimemån jan 28, 2008 2:50 pm

Karaktärs namn: Drutt

IRL ålder: 25

Level: 70

Klass: Druid

Specc: 0/0/61

Redo att respecca om det behövs?: Jadå

Armory Profil:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodscalp&n=Drutt

Andra guild du varit i: Nosco ( Stormreaver ) / Afterlife ( Bloodscalp )

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Nosco slutade med drama o alla blev emo, Afterlife slutade folk lira innan Jul afton Sad

Varför vill du joina Three Crowns?: Jag vill börja lira aktivt i ett svensk guild igen o Colera gjorde mig sugen Suspect

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: Jag kan erbjuda min lojalitet o min hjälp o mig själv som person jocolor

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Lära känna nya vänner o team work

Attunements: SSC, saknar Kael för MH

Heroics: Alla nycklar

Raid erfarenheter: Mc / Onyxia / Bwl / Aq 20 / Aq 40 / Naxx (2 bossar ) / Kara / Mags lair / Gruuls Lair / SSC / TK / ZA
Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Jag e Chinese Farmer så jag farmar Pots o food buffs alltid inför raids

Vilka känner du i Three Crowns?: Colera ( Känner honom irl

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Perfekt för mig

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: jadå

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Tjena mitt namn e Luis Alberto o jag e 25 år gammal , jobbar som Servitör/ Bartender fast just nu e jag ledig ganska mycke framöver. Bor i Malmö med tjejen för tillfället. Lirat WoW sen release nästan o slutade spela innan nyår mitt konto e stängt för tillfället ska börja lira nu igen o min PCT e uppe den 15 om jag får chans att joina TC så e jag aktivt på igen. Jag sitter mest på ett internet cafe för det känns bäst där o lira.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: nejdå som sagt sitter på ett internet cafe för det mesta o dom stänger kl 03.00 lol!
Till överst på sidan Gå ner
Colera




Antal inlägg : 63
Registration date : 08-01-10

Druid Ansökan Empty
InläggRubrik: Hey Drutten!   Druid Ansökan Icon_minitimemån jan 28, 2008 3:31 pm

Tjenare mannen,


Skönt att se dig applya här.. Kommer bli jätte schysst att lira vid din sida, när din PCT är uppe!


Jag hoppas du kommer in, du får mitt fulla stöd din lilla kossa är ändå nästa full t5 gearad >.< - Så det ville vara kanon imo.. Razz


Mvh Colera!
Till överst på sidan Gå ner
loreal




Antal inlägg : 25
Registration date : 07-11-09

Druid Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Druid Ansökan   Druid Ansökan Icon_minitimemån jan 28, 2008 7:12 pm

oo en resto drule!!! dena kille måste få en chans imo om de fins plats fint gear o bra erfarenhet

så gl
Till överst på sidan Gå ner
Drutt
Gäst




Druid Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Druid Ansökan   Druid Ansökan Icon_minitimetis jan 29, 2008 5:54 pm

hehe hoppas bara att få komma in så kan man börja lira igen bounce
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin



Antal inlägg : 43
Registration date : 07-09-10

Druid Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Druid Ansökan   Druid Ansökan Icon_minitimetis jan 29, 2008 6:28 pm

Trial accepted, bara att whispra mig när du är över på Executus Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://viadolorosa.new-forum.net
Drutt
Gäst




Druid Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Druid Ansökan   Druid Ansökan Icon_minitimetis jan 29, 2008 9:49 pm

oki tack! cheers

Min PCT e uppe den 15:e så jag flyttar direkt då, ska dock bytta namn om det e ok med er Question
Till överst på sidan Gå ner
Colera




Antal inlägg : 63
Registration date : 08-01-10

Druid Ansökan Empty
InläggRubrik: NAJS :D   Druid Ansökan Icon_minitimetis jan 29, 2008 11:57 pm

Så najs att Drutt ska med oss.. Snubben är Störtskön!

Glädjer mig till d. 15'e Surprised)
Till överst på sidan Gå ner
Nympher
Admin
Admin
Nympher


Antal inlägg : 53
Age : 39
Location : Mariestad
Registration date : 07-10-31

Druid Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Druid Ansökan   Druid Ansökan Icon_minitimeons jan 30, 2008 4:55 am

Du är välkommen drutten Smile
Lycka till med PTC:n
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Druid Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Druid Ansökan   Druid Ansökan Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Druid Ansökan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Feral druid (x-realm trollbane)
» Holy Paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: