World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Insyn - Shadow Priest

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Insyn
Gäst




Insyn - Shadow Priest Empty
InläggRubrik: Insyn - Shadow Priest   Insyn - Shadow Priest Icon_minitimefre feb 08, 2008 3:11 am

Karaktärs namn: Insyn

IRL ålder: 21 år

Level: 70

Klass: Priest

Specc: Shadow

Redo att respecca om det behövs?: Jadå, men jag är helst kvar som shadow.

Armory Profil:

Andra guild du varit i: The Real Life

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Brist på koncentration och framsteg.

Varför vill du joina Three Crowns?: Jag har hört endast positiva saker om er grabbar och jag tänkte, varför inte? Ni verkar vara ett hel schyst gäng.

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: Jag är kinesfarmare så jag kan farma allt möjligt. Dock farmar jag till min egen gear atm. :p

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Progress och ha kul, jag älskar att pigga upp venten och hoppas att ni inte är såna som sitter helt tyst när man kör typ Kara osv.

Attunements: Kara

Heroics: Alla. Exalted med alla utom Lower city och Thrallmar

Raid erfarenheter: Pre TBC kom jag genom halva Naxx. I TBC har jag clearat Kara, Gruul's och kört magtheridon.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Jag kan farma i princip allt. Så fort jag är klar med min Frozen Shadoweave Robe så fixar jag min herba.

Vilka känner du i Three Crowns?: Ingen.

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Jag är kinesfarmare och är ofta uppe länge på nätterna men jag brukar ställa klockan så jag varknar runt 17 då jag äter middag och sen sätter jag mig vid datorn.

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Jag har glasklar mic och alla versionerna av ventrilo.

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Jag är en arbetslös nolifer som spenderar nästan all vaken tid framför datorn iaf på vardagar.
Annars jobbar jag som vikarie på ett dagis 1-4 gånger i månaden bara så jag får lite pengar. Jag är även sponsrad av ett it-cafe 1 tågstation från mig sen tiden då jag lirade CS så jag kan åka dit om det skulle bli något eventuellt fel med mitt internet eller så.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Ungefär 1 gång i timmen får jag en lag spike på 2 sekunder. Ni kanske hört talas om det kända "Comhem lagget" som nästan alla som har Comhem får.

En sak bara. Jag är en sån som vill vara med på ALLT, så om någon outdoor boss spawnar så vill jag att ni ska ringa mig vilken tid det än är.

I tidigare guilder har jag nästan alltid varit officer och raidleader och folk har sagt att jag påminner mycket om raidleadern från den kända Onyxia whipen.
Och jag är en sån som älskar att snacka och ha kul men förstår ändå min plats i en raid och om det är svårare bossar osv så koncentrerar jag mig alltid men kör man en Kara run typ så kan jag snacka mycket skit och försöka liva upp stämmningen.

Jag förbättrar min gear varje dag, snart har jag alla craftable items.
Har bara kört på denna i ca 3 veckor och har till största del kört heroics för att få badge gearen.

Övrigt: Pre TBC var jag med i Neophyte och sen rerollade polarna Ally så jag hängde med dem och fixade en dwarf female priest med rosa hår.
Men kunde inte hålla mig och nu är jag tillbaka här igen.
Har även lirat 70 hunter och 70 mage där emellan.

Jag hoppas att det var lika underhållande för er att läsa detta som det var för mig att skriva det.
Tack på förhand för att ni orkade läsa igenom allt mitt svammel och jag hoppas på ett positivt svar. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Insyn
Gäst




Insyn - Shadow Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Insyn - Shadow Priest   Insyn - Shadow Priest Icon_minitimefre feb 08, 2008 3:28 am



Den kom visst inte med när jag postade.
Till överst på sidan Gå ner
Insyn
Gäst




Insyn - Shadow Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Insyn - Shadow Priest   Insyn - Shadow Priest Icon_minitimefre feb 08, 2008 3:30 am

Till överst på sidan Gå ner
Insyn
Gäst




Insyn - Shadow Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Insyn - Shadow Priest   Insyn - Shadow Priest Icon_minitimefre feb 08, 2008 3:33 am

Sista försöket att posta min armory länk. Funkar det inte nu kan ni inspecta mig ingame.
Till överst på sidan Gå ner
Colera




Antal inlägg : 63
Registration date : 08-01-10

Insyn - Shadow Priest Empty
InläggRubrik: Hej Insyn!   Insyn - Shadow Priest Icon_minitimefre feb 08, 2008 10:33 am

Tack för att du tog dig tiden till att applya hos os,

- Jag har några frågor jag gärna vill ha besvarat, ifall du finner tiden till detta.

1. Spelldmg (Obuffad)
2. mp5 while casting (Obuffad)
3. Din mana pool (Obuffad)
4. Spellhitraiting
5. Dit specc måste vi se över, till ett mera PvE orienterat specc. Är det lugnt?

Till sist, så vill jag lägga till att jag inspectade Insyn igår, men jag erfarade att han fattas frozenshadow weave chestet, samt enchants på nästan alla sina items och korrekta spelldmg gems.

Svara gärna mig på mina frågor, så kan vi diskutera lite ytterligare.


/mvh Colera - Priest CL på Three Crows - Executus blivande bästa guild <3
Till överst på sidan Gå ner
Insyn
Gäst




Insyn - Shadow Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Insyn - Shadow Priest   Insyn - Shadow Priest Icon_minitimefre feb 08, 2008 7:56 pm

1. 1011 spelladamage
2. 44 mp5 while casting
3. 8295 mana
4. 60 hitrating (har items för att kunna capa hitratingen men jag väntar på att jag får min spellstrike head så slipper jag byta ut items redan nu)
5. När jag speccade så kollade jag runt på många forum etc och denna speccen verkade vara den bästa för PvE men ifall du har något att påpeka så kan jag utan några problem specca om.

Någon timme efter du inspectade mig så skaffade jag Frozen Shadoweave Roben.
Är medveten om att några av mina gems är fel men jag har mats för 9 spell damage gem men jag hittar inte någon JC som vill göra det åt mig.
Till överst på sidan Gå ner
Colera




Antal inlägg : 63
Registration date : 08-01-10

Insyn - Shadow Priest Empty
InläggRubrik: Hej Insyn!   Insyn - Shadow Priest Icon_minitimetis feb 19, 2008 11:54 am

Hejsan,

Som jag har skrivit til en annan shadowpriest som har applyat,

Så kan jag tänka mig och fråga, har du fått spellstrike headet, och frozen shadowweave roben, är den fullt ut socketad och enchantat båda sakerna med 22spelldgm + 12spellhitraiting samt 3 x 9 spelldmg gems på hjälmen, och 2 x 9 spelldmg gems på chestet samt et 6mp5 enchant på det?

- Ifall detta för ovan är faktum, så vill jag gärna fråga efter dina nya stats:

1. Spelldmg
2. Spellhitraiting
3. Manapool
4. Mp5 (while casting)

Utöver allt detta, så behöver jag veta. Är du kapabel till att raida 5 dagar i veckan:

Mån-Torsd: 18.30-23.00
Söndag: 17.30-22.00'


Kan du raida aktivt, så kan jag med nästan ett garanti anordna en plats för dig i guildet som prov.


Mvh Colera / Officerare i Tre Kronor
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Insyn - Shadow Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Insyn - Shadow Priest   Insyn - Shadow Priest Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Insyn - Shadow Priest
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Argsejtan 70 Priest

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: