World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig!

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Jazzman
Gäst




Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig! Empty
InläggRubrik: Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig!   Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig! Icon_minitimefre feb 08, 2008 6:53 pm

Karaktärs namn: Jazzman

IRL ålder: 21

Level: 70

Klass: Shaman

Specc: Restoration

Redo att respecca om det behövs?: Har mkt bra Elemental Gear så jag kan respecca ele om ni känner så

Armory Profil: Jazzman (förmodligen har jag pvp-gearet på mig på armoryn, har 2086+ healing med pve-gear atm)

Andra guild du varit i: Remoresless, Nordlys, Nightmare Legion

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Guildsplittring

Varför vill du joina Three Crowns?: Vill raida tunga bossar

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: Mycket healing done

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Raid + trevligt socialt

Attunements: Kara, gruul, tk

Heroics: Alla (innan nerfen)

Raid erfarenheter: innan tbc - Naxx 4hmen nere , tbc - gruul / za clearat, en del tk dock inget nere :S

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): allt

Vilka känner du i Three Crowns?: ipp

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: absolut

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: självklart, har varit raidleader i mina förra guild

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.): Bor tillsammans med tjejen i Karlskrona, vet vad ni tänker - "tjejen låter han inte lira", så är det inte, spelar när jag vill, skit bra uppkoppling i lägenheten osv. vet inte riktigt vad jag med ska tala om, ni får fråga mer när jag joina Razz
Btw, jag har inte flyttat min char till denna servern än, tänkte höra med er först. Levlar dock en mage på er server som heter Flyktsoda, får gärna ta kontakt med den ingame.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Absolut inte
Till överst på sidan Gå ner
Colera




Antal inlägg : 63
Registration date : 08-01-10

Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig! Empty
InläggRubrik: Tjenare!   Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig! Icon_minitimefre feb 08, 2008 11:25 pm

Tack för ditt apply,

- Låter som en kille man kan tänka sig ha med i våran utveckling.

Frågan är dock, ifall han kan 5 dagar i veckan eller inte :p

dvs. söndag-torsdagar ^^

/hoppas det iaf.


Mvh Colera - Priest CL
Till överst på sidan Gå ner
ipp




Antal inlägg : 5
Registration date : 07-11-26

Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig! Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig!   Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig! Icon_minitimelör feb 09, 2008 12:43 am

jazz <3 ;D

Det här är en riktigt bra spelare, en av de bästa raidleaders jag haft äran att spela med! Han vet vad han håller på med.

/hug
Till överst på sidan Gå ner
Neptous
Admin
Admin
Neptous


Antal inlägg : 90
Age : 34
Location : Borås, Sweden
Registration date : 07-10-31

Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig! Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig!   Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig! Icon_minitimemån feb 11, 2008 8:51 pm

Accepterad för trial Smile ge mig eller någon annan officer en whisper när du har transferat.



Neptous Shaman CL
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig! Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig!   Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Resto Shaman - Vill ni att raidet ska leva? Rekrutera mig!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto - Shaman
» Resto Shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: