World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Phozak holy präst

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Phozak




Antal inlägg : 1
Registration date : 08-02-05

Phozak holy präst Empty
InläggRubrik: Phozak holy präst   Phozak holy präst Icon_minitimeons feb 27, 2008 8:27 pm

Karaktärs namn: Phozak

IRL ålder: 18

Level:70

Klass:Präst

Specc: Holy 23-38-0

Redo att respecca om det behövs?: Absolut

Armory Profil:

Andra guild du varit i: Är med i trekronor atm men bara som vän

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Inte varit i något annat guild !

Varför vill du joina Three Crowns?:
Jag är ju som sagt redan med i three crowns, men jag skulle vilja raida mer på allvar och att det är ett riktigt gött gäng i guildet

Vad kan du erbjuda Three Crowns?:
Healing, glatt humör, ett och annat matlagnings recept Razz ;D
Vad vill du få ut av Three Crowns?:
Jag vill vara med och se endgameraids och progressa med ett helsvenskt guild

Attunements:Kara, påbörjat mitt bt quest

Heroics:Kan göra alla förutom shattar

Raid erfarenheter:Kan alla taktiker i kara, även en del i tk och ssc tack vare att jag suttit i guildventen och lyssnat igenom dem.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc):Pot's Elixirs flaskor you name it !

Vilka känner du i Three Crowns?: Jag känner Lehto, speedzor, Larni. Sen har jag ju pratat en hel del med folk i guildet, men jag "känner" väl dem inte riktigt, men ser ifram imot att lära känna dem bättre

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?:funkar helt !!

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Ajjemän !

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Heter Adam Sörman kommer från borås, studerar till kock på almåsgymnasiet. När jag spelar så spelar jag hemmifrån på 8mib bredband.
jag kan raida 4-3 gånger i veckan beroende på om jag har karaktärsämnen i skolan eller grundämnen(jag läser dem varannanvecka). när jag har karaktärsämnen har jag kväll i skolan (Kök) därför kan jag bara raida 4-3 gånger i veckan (just dem veckorna) men när jag har grundämnen kan jag hålla full raidattendance

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?:Nej det har jag inte, jag har en väl fungerande dator och ett väl fungerande internet
Till överst på sidan Gå ner
Neptous
Admin
Admin
Neptous


Antal inlägg : 90
Age : 34
Location : Borås, Sweden
Registration date : 07-10-31

Phozak holy präst Empty
InläggRubrik: Sv: Phozak holy präst   Phozak holy präst Icon_minitimeons feb 27, 2008 8:28 pm

Duktig kille, som alltid vill lära sig mer om sin klass och WoW i helhet.
Vet att vi har mycket präster nu, men om vi tar in Phozak så kanske Päron kan spela huntern Wink



Vote: YES
Till överst på sidan Gå ner
 
Phozak holy präst
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy Paladin
» Holy Paladin
» holy pala

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: