World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 rogue apply

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Neople
Gäst




70 rogue apply Empty
InläggRubrik: 70 rogue apply   70 rogue apply Icon_minitimesön mar 09, 2008 8:27 pm

Tjena ska väl börja med att skriva varför jag vill joina > Three crowns < jo det är för att tasker går i min skola m.m. Och för att jag är uttråkad som fan >_<.
Okej till min rogue Smile
Det är en undead rogue som byte server för ett tag sen för att jag har några m8s som spelar på dena servern ( executus) var på ragnaros före det.
Har ganska bra xp i za / gruul.
Ocg till mitt gear : 1.8 attak power och med trincket 2 k . 220 hit rating.
Men jag vill vara med i 2 kronor för att ha kul och skaffa mer najsia gear ofc Smile
Jag vll ju ofc ha roliga raids och så.
Aja sepcc : jag är sub atm men jag ska ju såklart respecca Smile till en bra pve specc.

Och jag vill hjälpa alla i guilden så mycket jag kan när jag är ine. Jag är active som fan.
Jag har inte varit i så många guilder på dena server för att jag byta server som jag sa. Men Chaos-legon / mini world.
har ALLA heroic nycklar. Jag farmar posions (agi/health) och guld till alla raider jag är med i ofc Smile. Ja 18.30. 23.00 passar mig mycket bra och alla dagar kan jag raid om det behövs.
Jag har vent och mic m.m.
Jag lagar bara om jag laddar ner något stort aldrig anars. Jag spelar nästan altid hemma eller hos ett lan i göteborg med min morbror.
Har nog inte mycket mer att säga men jag tror att ni kommer att tycka att jag är friendly och är till nytta
Till överst på sidan Gå ner
KB
Admin
Admin



Antal inlägg : 42
Registration date : 07-10-31

70 rogue apply Empty
InläggRubrik: Sv: 70 rogue apply   70 rogue apply Icon_minitimesön mar 09, 2008 8:38 pm

använd app formuläret och gör om appen...
Till överst på sidan Gå ner
 
70 rogue apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Apply
» Warlock Apply
» Warlock apply
» Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: