World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Ansökan om en 70 rogue

Gå ner 
FörfattareMeddelande
minibro
Gäst




Ansökan om en 70 rogue Empty
InläggRubrik: Ansökan om en 70 rogue   Ansökan om en 70 rogue Icon_minitimesön mar 09, 2008 8:44 pm

Karaktärs namn: draugurzuzar

IRL ålder: 14 snart 15

Level: 70

Klass: rogue

Specc: Sub en jag ska ofc respecca

Redo att respecca om det behövs?: japp

Armory Profil: draugurzuzar

Andra guild du varit i: Jag har byt server från ragnaros men på denna servern. mini world / chaos-legion

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Jag vill spela i en svensk.

Varför vill du joina Three Crowns?: Vill spela med min iri m8 tasker och jag tror att det kommer bli kul

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: Jag ska hjälpa alla när jag är ine. (jag är mycket active)

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Att få kul och att spela med m8s .

Attunements: Kara / gruul / za.

Heroics: Jag har alla heroic nycklar

Raid erfarenheter: Har mycket xp från min föra server.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Agi / health posions) och guld till att köpa posions m.m.

Vilka känner du i Three Crowns?: Tasker och deerkiller

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Japp dom passar mig mycket bra.

Våra raiddagar är söndag till torsdag passar dessa dig?: Japp. Det låter bara bra.

Alla våra taktiker är på svenska, kommer du kunna förstå dessa?: Ja det kommer jag är ju svensk Smile

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Jag har ventrillo och mic

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Jag spelar hemma mkt men ibland hos min morbror i göteborg

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Jag kan få lite lag när jag ladar ner stora saker men det är ingen fara i raid / heroics
Till överst på sidan Gå ner
Tasker




Antal inlägg : 9
Registration date : 07-11-11

Ansökan om en 70 rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan om en 70 rogue   Ansökan om en 70 rogue Icon_minitimesön mar 09, 2008 8:47 pm

väldigt go' kille;) om han gör nått konstigt, eller nått typ slackar lite kan jag säga till han i skolan xD

om de behövs tycker jag han ska få en trial spot ^^

btw danne, fixxa enchants o de =)
Till överst på sidan Gå ner
 
Ansökan om en 70 rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy Paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: