World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Shpong
Gäst




Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Empty
InläggRubrik: Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN   Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Icon_minitimeons feb 27, 2008 2:01 am

Karaktärs namn: Shpong

IRL ålder: 22

Level: 70

Klass: Warrior

Specc: 33/28/0

Redo att respecca om det behövs?: Jag söker som MS men har prot gear så jag kan vara main tank på Kael/Vashj i nödfall.

Armory Profil: armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Shpong eEnchantsen kmr att vara annorlunda imorgon.

Andra guild du varit i: Illuminati, Via Dolorosa, Fist of The North Star

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Illuminati Disband , Via Dolorosa Disband , Fist of The North Star Är kvar men raidar tyvärr för lite.

Varför vill du joina Three Crowns?: Vill lira i en helsvensk guild med goa gubbar. Plus fler raid dagar

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: Jag är aktiv kittad och klar vid utsatt raid tid. Plus om ni inte redan har en arms warrior i raiderna så kan jag erbjuda Blood Frenzy +4% dmg till all fysisk skada.

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Se mer av spelet och raida oftare.

Attunements: Dödat Vashj saknar Kael för MH , behöver Rage Winterchill för BT.

Heroics: Alla

Raid erfarenheter: Kara / Za / Gruul / Maggie / Ssc Clear, Tk 3/4

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Allt som innbär en boost för min dps.

Vilka känner du i Three Crowns?: Loreal Dol (Snackade med några av er på eran vent någon månad tillbaka i tiden)

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Ja

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Ja

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Jag är jävligt snygg. Och bor i Växjö 22 år gammal. Mycket ledig tid. Bor ihop med en polare den ökände boomkin Druiden Vestigia i O o O

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Inte nu men flyttar om en vecka och kan inte svara på om den linan funkar men det tror jag. / Tompa och Dol då vet ni vad som händer.
Till överst på sidan Gå ner
loreal




Antal inlägg : 25
Registration date : 07-11-09

Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Empty
InläggRubrik: Sv: Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN   Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Icon_minitimeons feb 27, 2008 2:07 am

hehe en jävla rolig o skyst snube som altid stäler up o en jävla duktig warrior vill jag säga har spelat en del me han dels i via dolorosa i början av min pve karier men även en hel del heroix osv så vill vi ha in en warrior till så ska dena kille in dirr

mvh loreal
Till överst på sidan Gå ner
KB
Admin
Admin



Antal inlägg : 42
Registration date : 07-10-31

Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Empty
InläggRubrik: Sv: Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN   Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Icon_minitimeons feb 27, 2008 3:03 am

Du ville väll tanka? hur kommer det sig att du vill dpsa nu?
Till överst på sidan Gå ner
Shpong
Gäst




Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Empty
InläggRubrik: Sv: Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN   Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Icon_minitimeons feb 27, 2008 3:28 am

Jag var sugen på dps när vi talades vid men kände att jag inte kunde lämna guilden eftersom jag hade en mycket viktig roll (En av två aktiva bra prot tanks + NR gear för Hydross). Men nu finns det en ersättare och det känns inte som ett svek att lämna min nuvarande guild utan mer som att gå vidare. Jag har inget emot att tanka nu men vill helt klart helst spela dps.
Till överst på sidan Gå ner
Colera




Antal inlägg : 63
Registration date : 08-01-10

Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Empty
InläggRubrik: Sv: Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN   Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Icon_minitimeons feb 27, 2008 11:32 am

a faen..

Soft apply,

Dock tror jag absolut inte vi behöver DPS warriors.

En extra duktig / aktiv prottis kan säkerligen få en plats i vårt hem? Eller va säger du Kb?

Prot: Vote yes.
DPS: Vote no.

/mvh Colera
Till överst på sidan Gå ner
KB
Admin
Admin



Antal inlägg : 42
Registration date : 07-10-31

Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Empty
InläggRubrik: Sv: Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN   Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Icon_minitimeons feb 27, 2008 2:49 pm

hajjemän, en prot tank är välkommen men tyvärr inte en dps warre ^^
Till överst på sidan Gå ner
Shpong
Gäst




Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Empty
InläggRubrik: Sv: Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN   Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Icon_minitimeons feb 27, 2008 3:58 pm

Då dra jag tillbaka min ansökan. Lycka till i framtiden
Till överst på sidan Gå ner
loreal




Antal inlägg : 25
Registration date : 07-11-09

Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Empty
InläggRubrik: Sv: Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN   Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Icon_minitimeons feb 27, 2008 4:47 pm

jaja de var juh synd=( får väll koma till vö o dricka lite radar då
Till överst på sidan Gå ner
KB
Admin
Admin



Antal inlägg : 42
Registration date : 07-10-31

Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Empty
InläggRubrik: Sv: Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN   Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Icon_minitimeons feb 27, 2008 5:59 pm

k
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Empty
InläggRubrik: Sv: Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN   Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Shpong Arms Warrior - APPLY WITHDRAWN
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Apply
» 70 rogue apply
» Warlock Apply
» Warlock apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: