World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Warlock Application

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Drakhund
Gäst




Warlock Application Empty
InläggRubrik: Warlock Application   Warlock Application Icon_minitimefre jan 11, 2008 11:53 pm

Karaktärs namn: Drakhund.

IRL ålder: 18 år ung.

Level: 70.

Klass: Warlock (undead).

Specc: 21 Demonology / 40 Destruction.

Redo att respecca om det behövs?: Självklart, har även en hel del affliction gear om så är fallet.

Armory Profil:

Andra guild du varit i:
Legendary Cowlevel.

Orsak till att du lämna dom andra guilderna:
Legendary Cowlevel var begränsad till Karazhan/Zul'Aman och jag är sugen på att komma längre inom PvE.

Varför vill du joina Three Crowns?:
Som sagt, vill få möjligheten att progressa i 25-man content och uppåt :-)

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: Aktiv och erfaren warlock, lyssnar och tar åt mig, fokuserad och förberedd till raids och självklart en hel del humor :-)

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Det är alltid lika roligt varje gång man downar en ny boss och jag älskar att raida, så jag förväntar mig helt enkelt roliga raids och trevliga guild-members.

Attunements: Karazhan. Har även attunement q för SSC, så det ska jag fixa så fort som möjligt (Behöver bara gruul för det)

Heroics: Gjort och klarat alla heroics in-game.

Raid erfarenheter: Karazhan - clearat, Zul'aman 2/6

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Till varje raid farmar jag mats till hp/mana/spell dmg pots(Estilio är min potmaster <3) och om så behövs farmar jag mats till wizard-oil och buffmat.

Vilka känner du i Three Crowns?: Estilio.

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: 18.30 - 23.00 passar mig alla dagar i veckan.

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Ja det har jag ;-)

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.):
18 år gammal, går sista året på gymnasiet och bor I Norrköping. Sitter på 100/100 fiber lina och kraftfull burk. Kan inte se några problem här.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Inga problem och har inte haft under mitt wow-spelande. Allt fungerar kanoners.

/ M.v.h Drakhund
Till överst på sidan Gå ner
Drakhund
Gäst




Warlock Application Empty
InläggRubrik: Warlock Application   Warlock Application Icon_minitimefre jan 11, 2008 11:58 pm

Såg att min armory profil inte kom med av någon anledning. Här är den: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Drakhund

Har även en alt. (70 hunter) eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Aetheria
Till överst på sidan Gå ner
Estilio




Antal inlägg : 4
Registration date : 07-11-17

Warlock Application Empty
InläggRubrik: hojhoj   Warlock Application Icon_minitimefre jan 11, 2008 11:58 pm

Denna killa började spela med mig när wow släpptes och han och jag har spelat ihopp sen dess jag vet att han är erfaren raidade nästan alla bossar innan TBC så han vet verkligen va raid handlar om. enormt aktiv member som verkligen kan sina klasser och jag vet att han skulle alldrig klanta till det på någe sätt.

jag röstar verkligen ja det är sånt folk vi söker !
Till överst på sidan Gå ner
Neptous
Admin
Admin
Neptous


Antal inlägg : 90
Age : 34
Location : Borås, Sweden
Registration date : 07-10-31

Warlock Application Empty
InläggRubrik: Sv: Warlock Application   Warlock Application Icon_minitimelör jan 12, 2008 8:20 pm

Våra warlocks spot är fulla för tillfället


Vote: NO
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Warlock Application Empty
InläggRubrik: Sv: Warlock Application   Warlock Application Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Warlock Application
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Warlock apply
» Warlock Apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: