World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Warlock apply

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Ikkasmai
Gäst




Warlock apply Empty
InläggRubrik: Warlock apply   Warlock apply Icon_minitimetor feb 14, 2008 1:09 am

Karaktärs namn: Ikkasmain

IRL ålder: 25

Level: 70

Klass: Orc warlock

Specc: destrucion

Redo att respecca om det behövs?: JA

Armory Profil: Fel specc och fel gear för jag har kört lite arena

Andra guild du varit i: har inte raidat i nån guild med warlocken innan förutom lite karazhan och ssc i Neophyte, har däremot clearat all tbc content med en shaman

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Jag kan inte hålla attendence med min shaman i Neophyte för jag har fått ett jobb, men jag vill fortfarande raida och tycker det är kul med warlock

Varför vill du joina Three Crowns?: Svensk guild på samma server som mig och har kommit lagom långt

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: Vetskap om alla spelets encounters ifrån healing perspektiv

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Raida och ha kul

Attunements: saknar Kaelthas för hyjal, har allt innan det

Heroics: Har klarat alla heroics i spelet Smile

Raid erfarenheter: Dödat allt som finns att döda på level 70

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Jag farmar allt och har alltid saker i bagen för att bli fullpottad

Vilka känner du i Three Crowns?: känner och känner, jag vet vilka KB, Annahoj mfl är

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Oftast, mer info kmr nedanför

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Japp

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Jag har ett jobb som inkräktar en del på mitt wow spelande, jag har inget fast schema utan det är helt random, dom dagarna jag jobbar kan jag inte raida från 19:00 för jag slutar nästan alltid kl 20:00 7 mil hemifrån, tex förra veckan jobbade jag 6 dagar kl 7:45-20:00, är hemma vid 21:00, denna vecka jobbar jag 2 dagar 7:45-20:00 i snitt så kan jag nog hålla ca 75% attendence, men det är ju inget jag kan lova, man kan ju ha maximal otur och får jobba mer vardagar men å andra sidan kan jag ha maxtur att bara få jobba helger, u never know, men ca 75% attendence kan ni nog räkna med från min sida.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Nej
Till överst på sidan Gå ner
Ikkasmai
Gäst




Warlock apply Empty
InläggRubrik: Sv: Warlock apply   Warlock apply Icon_minitimelör feb 16, 2008 1:05 am

Sleep
Till överst på sidan Gå ner
Colera




Antal inlägg : 63
Registration date : 08-01-10

Warlock apply Empty
InläggRubrik: Hejsan!   Warlock apply Icon_minitimelör feb 16, 2008 12:24 pm

Vällgjord apply,

Hoppas Warlock CL, Undie fattar beslut angående denna apply.

/mvh Colera
Till överst på sidan Gå ner
undie
Officer
Officer
undie


Antal inlägg : 17
Age : 36
Location : Mariestad
Registration date : 07-10-31

Warlock apply Empty
InläggRubrik: Sv: Warlock apply   Warlock apply Icon_minitimesön feb 17, 2008 9:12 am

Ursäkta att det tagit tid, varit lite inaktiv de senaste dagarna.

ditt gear är helt okej, finns ju lite grejer du kan jobba på själv tex. scryers exalted för trinket(reverd) och ring. även sha'tar reverd för head enchant.
Så din gear är imo inte något problem.

Däremot kan ditt jobb vara ett problem, men eftersom det är så pass random så känner jag att det ändå kan vara värt att testa om du kan hålla attendecen uppe.

kommer med ett definitvt svar senare idag.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Warlock apply Empty
InläggRubrik: Sv: Warlock apply   Warlock apply Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Warlock apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Warlock Apply
» Warlock Application
» Apply
» 70 rogue apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: