World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Daoo 70 rogue

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Daoo




Antal inlägg : 2
Registration date : 08-02-02

Daoo 70 rogue Empty
InläggRubrik: Daoo 70 rogue   Daoo 70 rogue Icon_minitimetor feb 07, 2008 2:13 pm

Karaktärs namn: Daoo

IRL ålder: 20

Level: 70

Klass: Rogue (Undead)

Specc: 19/42/0 (Combat swords)

Redo att respecca om det behövs?: Självklart

Armory Profil: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Daoo

Andra guild du varit i: Viktväktarna? Razz Var i neophyte ett bra tag pretbc (spelade då som druid)

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Viktväktarna var noobs å raida bara ubrs, blev lite långtråkigt. Very Happy

Varför vill du joina Three Crowns?: För att jag vill se allt vad 25-manna har att erbjuda Smile

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: Bra dps och hög raidattendence.

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Progress och bra sammanhållning.

Attunements: Karazhan + vial från vashj Smile

Heroics: Har alla nycklar.

Raid erfarenheter: Karazhan, Gruul, SSC 4/6 (Det som jag spelat med er dom 2 senaste dagarna), Pre tbc allting.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): agility och hit mat, och självklart flasks.

Vilka känner du i Three Crowns?: Nympher, Undie, Snii känner jag irl.

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Japp alla dagar i veckan Smile

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Ja

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Är 20år och kommer från Mariestad. Jobbar dagtid på ett litet företag som heter Swedex. Tröttnade på wow för ca ett halvår sen, å gjorde då vissa illegala saker med mitt konto Razz Så jag startade en rogue på nytt acc i december nångång, och har nu 5dagars played på 70.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Nej
Till överst på sidan Gå ner
Nympher
Admin
Admin
Nympher


Antal inlägg : 53
Age : 39
Location : Mariestad
Registration date : 07-10-31

Daoo 70 rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Daoo 70 rogue   Daoo 70 rogue Icon_minitimetor feb 07, 2008 3:03 pm

För mig är killen en självklarhet.
Kan garantera att han undie och honchoo kommer få en 100%are med sig gällande raidattendence Very Happy
Visst gearen är inte den bästa men vet att han kan och vill mycket, och han har nu visat ett antal gånger att han ändå hänger med ganska okey på dps plus att han sköter sig utmärkt.

Ja säger vi ger han en provomgång!
Till överst på sidan Gå ner
KB
Admin
Admin



Antal inlägg : 42
Registration date : 07-10-31

Daoo 70 rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Daoo 70 rogue   Daoo 70 rogue Icon_minitimetor feb 07, 2008 5:34 pm

låter fint..
Till överst på sidan Gå ner
loreal




Antal inlägg : 25
Registration date : 07-11-09

Daoo 70 rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Daoo 70 rogue   Daoo 70 rogue Icon_minitimetor feb 07, 2008 7:07 pm

jag som rogue säger at dena kille värkar riktigt duktig o tycker helt klart han ska få en chans bara du inte snor min gear såVery Happy:D
Till överst på sidan Gå ner
undie
Officer
Officer
undie


Antal inlägg : 17
Age : 36
Location : Mariestad
Registration date : 07-10-31

Daoo 70 rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Daoo 70 rogue   Daoo 70 rogue Icon_minitimefre feb 08, 2008 6:19 am

Vem e du?
Till överst på sidan Gå ner
Daoo




Antal inlägg : 2
Registration date : 08-02-02

Daoo 70 rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Daoo 70 rogue   Daoo 70 rogue Icon_minitimefre feb 08, 2008 11:36 am

Mycket roligt joel Razz
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Daoo 70 rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Daoo 70 rogue   Daoo 70 rogue Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Daoo 70 rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 rogue apply
» Tiokon sword combat rogue - Trial Granted

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: