World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Umpaa 70 Mage

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Umpaa
Gäst




Umpaa 70 Mage Empty
InläggRubrik: Umpaa 70 Mage   Umpaa 70 Mage Icon_minitimelör jan 19, 2008 7:46 pm

Ja, hallå hejsan Very Happy Jag tänkte då applia till Three crowns då min gamla guild disbandade.
Jag har 2 lvl 70 chars, Vet inte om ni vill ha nån info om min lite sämre holy paladin. Men bara säg till så fixar jag det.

Karaktärs namn: Umpaa

IRL ålder: 14

Level: 70 Smile

Klass: Mage

Specc: Fire atm testar bara på det lite därav mina väldigt dåliga boots Razz I raids så är jag helst arcane/frost.

Redo att respecca om det behövs?: Jadå

Armory Profil:

Andra guild du varit i: Element, Unforgotten, Sanitarium.

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Jadu, Element blev jag förbannad på officers så jag orkade inte med dom, Unforgotten blev till Sanitarium och Sanitarium disbandade.

Varför vill du joina Three Crowns?: Svensk guild, vara social raida lite då och då. Har ju även någon polare där.

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: En mkt social spelare som gärna hjälper till när det behövs.

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Lite raidande, träffa nya spelare.

Attunements: Kara, sen alla heroic keys på Mage, snart alla på Paladin.

Heroics: Alla

Raid erfarenheter: Full kara, Full Gruul , 3 bossar ZA sen även gjort några försök på VR men resten av raiden har inte varit tillräckligt bra då.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Allt, Flasks, pots, mat, oils.

Vilka känner du i Three Crowns?: Tandare och Deerkiller. Kanske ngn mer.

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Här är då det stora kruxet, jag har lite problem med o raida vardagar, kan nästan enbart raida fredag och lördag. Men jag hörde talas om att ni hade en friends rank man kanske kunde få?

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Självklart

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Jadu, spelar nästan aldrig på internet café, är o lanar med polarna ibland.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Har inga som helst problem. Hade dock en massa virus förra veckan som jag tog bort Razz
Till överst på sidan Gå ner
Umpaa
Gäst




Umpaa 70 Mage Empty
InläggRubrik: Gömde armory länk.   Umpaa 70 Mage Icon_minitimelör jan 19, 2008 7:51 pm

Ojdå, glömde visst lägga in armory länk här är en till Mage och en till Paladin.



Men som sagt jag har just nu mitt fire gear, kan visa frost ingame.
Till överst på sidan Gå ner
Umpaa
Gäst




Umpaa 70 Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Umpaa 70 Mage   Umpaa 70 Mage Icon_minitimelör jan 19, 2008 7:51 pm

err, vet inte vad det blev för fel på min post ovanför men jag kan visa gear ingame.
Till överst på sidan Gå ner
zoomi




Antal inlägg : 5
Location : mariestad
Registration date : 08-01-08

Umpaa 70 Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Umpaa 70 Mage   Umpaa 70 Mage Icon_minitimesön jan 20, 2008 5:39 pm

fullt på mage oh har ingen nytta av nånn som inte kan raida

zoomi mage cl
Till överst på sidan Gå ner
Neptous
Admin
Admin
Neptous


Antal inlägg : 90
Age : 34
Location : Borås, Sweden
Registration date : 07-10-31

Umpaa 70 Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Umpaa 70 Mage   Umpaa 70 Mage Icon_minitimetis jan 22, 2008 7:18 am

Nej vi tar inte in friends om vi officers och många andra känner personen ifråga, och vi raidar 5 dagar i veckan. måndag, tisdag, onsdag, torsdag, söndag, och det är alltså dom du inte kunde raida, sorry.



APPLICATION DENIED
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Umpaa 70 Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Umpaa 70 Mage   Umpaa 70 Mage Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Umpaa 70 Mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Fire Mage
» Shrubby 70 mage.
» Zhatiwa 70 UD Mage

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: