World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Zhatiwa 70 UD Mage

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Zhatiwa
Gäst




Zhatiwa 70 UD Mage Empty
InläggRubrik: Zhatiwa 70 UD Mage   Zhatiwa 70 UD Mage Icon_minitimeons jan 30, 2008 10:36 pm

Karaktärs namn: Zhatiwa

IRL ålder: 23

Level: 70ich

Klass: Mage

Specc: Raidar med Arcane/frost 40/0/21

Redo att respecca om det behövs?: Om jag joinar en seriös raiding guild som er så fixar jag spellfire setet och då specar jag 10 / 48 / 3

Armory Profil: ttp://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Zhatiwa

Andra guild du varit i: Fist of the north star

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: tröttnade på att raida så lämnade dom och levlade en warrior men nu saknar jag raidz som fan Crying or Very sad

Varför vill du joina Three Crowns?: Ni verkar va en active bra guild med skyst progress i 25manz

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: Active spelar som alltid kommer i tid tilll raidz och har hög dee pee ess Cool

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Får jag bara raida igen så är jag nöjd^^

Attunements: Kara

Heroics: Alla men nu mer är de ju bara honored så är inte specielt svårt Razz

Raid erfarenheter: Full clear KZ & ZA Downat Grulle och Maggy & lootreaver förstås Laughing
lite längre med min rogue 3 bossar i ssc & Al`ar och solarian med han med.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Farmar mats till pots och kommer alltid redo med flaskz food buffz oilz till raidz.

Vilka känner du i Three Crowns?: Inga direkt, kört heroix med en del för ett tag sen men hoppas väl på att lära känna er Rolling Eyes

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Har inga problem med de, jag lämnar inte radien förens den är done så Wink

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Ja

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) YO! Roy heter jag, är 23år och arbetslös för tillfälet så mer tid till wow YEY Twisted Evil Har en egen imba burk så kan spela non stop Very Happy

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Nejdå min burk är imba sa jag ju^^
Till överst på sidan Gå ner
Colera




Antal inlägg : 63
Registration date : 08-01-10

Zhatiwa 70 UD Mage Empty
InläggRubrik: Tjenare!   Zhatiwa 70 UD Mage Icon_minitimeons jan 30, 2008 11:27 pm

Tack för att du tog dig tiden till att applya,

- Som jag ser det, så verkar du rätt taggad till att joina, villket är positivt.

Men PvP gear :< - Förstår gärna att du vill gå efter spellfire settet, men har du verkligen inga PvE gear alls? För ifall du har vill jag gärna veta: Spelldmg / Spellhitraiting / mana pool och spellcrit obuffad.


Mvh Colera
Till överst på sidan Gå ner
ipp




Antal inlägg : 5
Registration date : 07-11-26

Zhatiwa 70 UD Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Zhatiwa 70 UD Mage   Zhatiwa 70 UD Mage Icon_minitimetor jan 31, 2008 12:11 am

hejhej! Zhatiwa

Fin ansökan Smile... du verkar ju taggad att raida, som colera nämde vilket verkar bra!
Men jag skulle vilja ser mer pve gear(släng på den om du har någon), din hit rating håller inte för 5 öre i den gear du har atm. Capen när det gäller hit rating för en mage ligger på 164 om jag inte minns fel.. du är ganska långt ifrån den Razz

Ville bara slänga in min lilla åsikt, lycka till med ansökan.
//ipp
Till överst på sidan Gå ner
zhatiwa
Gäst




Zhatiwa 70 UD Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Zhatiwa 70 UD Mage   Zhatiwa 70 UD Mage Icon_minitimetor jan 31, 2008 1:09 am

Zup guyz!

Snabba på att svara iaf, heh armory är så kass på att updatera tar veckor ffs Laughing
men iaf kan väl skriva lite stats. Spelldmg har jag 1100+ Crit: 21% Hit: 170(13.48%)
ligger typ runt 8k hp och 9k mana kan få lite mer om jag byte lite gear Wink
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin



Antal inlägg : 43
Registration date : 07-09-10

Zhatiwa 70 UD Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Zhatiwa 70 UD Mage   Zhatiwa 70 UD Mage Icon_minitimetor jan 31, 2008 1:18 am

Tackar så mycket för svaren.

kommer disskutera detta lite så kommer du få svar så fort vi bestämt oss.

MVH /Nympher
Till överst på sidan Gå ner
http://viadolorosa.new-forum.net
Sponsored content





Zhatiwa 70 UD Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Zhatiwa 70 UD Mage   Zhatiwa 70 UD Mage Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Zhatiwa 70 UD Mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Fire Mage
» Umpaa 70 Mage
» Shrubby 70 mage.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: