World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Shrubby 70 mage.

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
mage
Gäst




Shrubby 70 mage. Empty
InläggRubrik: Shrubby 70 mage.   Shrubby 70 mage. Icon_minitimetis jan 29, 2008 7:32 pm

Karaktärs namn: Shrubby

IRL ålder: 16

Level: 70

Klass: Mage

Specc: Arcane / fire, jag tycker det är den skönaste speccen i PVE.

Redo att respecca om det behövs?: Ja ofc.

Armory Profil:

Andra guild du varit i: Dark Origin är jag i atm.

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Jag tycker dom är "oseriösa" dom har mycket random people till 25 manna osv, lite tråkigt.

Varför vill du joina Three Crowns?: För att en svensk guild vore schysst och ni verkar trevliga , varje person jag har frågat tex om hemsidan har vart väldigt hjälpsamma.

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: En aktiv mage som gillar att raida / hjälpa . Jag ställer alltid upp på raids och skiter i repair osv om det är en progress.

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Inget speciellt att ni är trevliga som jag vet att vissa är.Wink

Attunements: Karazhan.

Heroics: Alla

Raid erfarenheter: Al'ar / Void reaver, ser även mycket på filmer hur man ska downa en boss.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Jag brukar göra mat själv "364 cooking", pots från AH.

Vilka känner du i Three Crowns?: Inga men ni verkar trevliga skulle gärna vilja känna alla.

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Ja dom är perfekta.

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Japp.

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Jag är 16 år, spelar mycket wow och jag har en schysst dator / internet, Jag är aktiv och kommer alltid till raider. En annan viktig sak, jag har varit hackad för 2-3 månader sen. Dom deletade allt gear. Därför har jag mest PvP gear men jag jobbar hårt för att få PvE gearet igen.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Nej inte hänt något på länge, sist var när jag lånade en kompis dator och han hade virus i datorn och jag blev hackad.
Ha det bra alla!
Till överst på sidan Gå ner
mage
Gäst




Shrubby 70 mage. Empty
InläggRubrik: Sv: Shrubby 70 mage.   Shrubby 70 mage. Icon_minitimetis jan 29, 2008 7:33 pm

Glömmde Armory här kommer den :
Till överst på sidan Gå ner
Colera




Antal inlägg : 63
Registration date : 08-01-10

Shrubby 70 mage. Empty
InläggRubrik: Hej Shrubby!   Shrubby 70 mage. Icon_minitimeons jan 30, 2008 10:32 am

Tjenare Shrubby,

Tack för att du valde att göra en apply hos oss!

- Men jag har några frågor gällande din aktivitet, villket är primärt det vi strävar efter som mest i denna guild.

Är du raid kapabel varje dag förutom fredag-lördag?

Samtidigt, så vill jag gärna se ditt PvE gear, ser enbart PvP gear på armory.

Angående ditt specc, så prioriterar vi 10 / 48 / 3 speccet för mages, då det fortfarande är det bästa raid speccet.


Mvh Colera - Priest CL i Tre Kronor
Till överst på sidan Gå ner
Nympher
Admin
Admin
Nympher


Antal inlägg : 53
Age : 39
Location : Mariestad
Registration date : 07-10-31

Shrubby 70 mage. Empty
InläggRubrik: Sv: Shrubby 70 mage.   Shrubby 70 mage. Icon_minitimeons jan 30, 2008 8:08 pm

Shrubby har varit hackad, därför sitt pvp gear, han har bytt ut ressi stenarna som jag kommenterade.
Men vet fortfarande inte om det är det vi söker.
Vi behöver som Colera sa riktigt aktivt folk eftersom läget är som det är just nu för oss.
Så svara på hans frågor så skulle jag nog säga att chansen är stor.
Till överst på sidan Gå ner
Mage
Gäst




Shrubby 70 mage. Empty
InläggRubrik: Sv: Shrubby 70 mage.   Shrubby 70 mage. Icon_minitimeons jan 30, 2008 11:04 pm

Jag kan spela alla dagar , Jag måste skrivit fel, jag är inne 24/7 nästan=)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Shrubby 70 mage. Empty
InläggRubrik: Sv: Shrubby 70 mage.   Shrubby 70 mage. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Shrubby 70 mage.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Umpaa 70 Mage
» Zhatiwa 70 UD Mage
» Bogrenftw - mage

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: