World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Stiffe 70 warrior

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Timmy

Timmy


Antal inlägg : 25
Registration date : 07-11-27

Stiffe 70 warrior Empty
InläggRubrik: Stiffe 70 warrior   Stiffe 70 warrior Icon_minitimelör feb 02, 2008 5:29 pm

Karaktärs namn:Stiffe

IRL ålder:omw to 17

Level:70

Klass:Warrior

Specc:är prot atm , 8/5/48

Redo att respecca om det behövs?:Ofc gör jag det men har dock bäst gear till prot speccen men fixar upp dugligt gear till fury om ni så vill.

Armory Profil: Jag migrerade igår Fredagen den första Februari och det har inte uppdaterats än.

Andra guild du varit i:Jag har vart i eran guild sedan den startade men dock med 2 olika gubbar men ni känner nog till det hela skulle jag tro=)

Orsak till att du lämna dom andra guilderna:För dom som inte vet så vart jag scammad på den charen jag hade i eran guild.

Varför vill du joina Three Crowns?:Jag tycker det är stört skön stämning i guilden och jag känner dom flästa av er och älskar att raida med er.

Vad kan du erbjuda Three Crowns?:Förhoppningsvis bra dps/threat och kanske en rolig stund=)

Vad vill du få ut av Three Crowns?:Jag vill bara spela med folk jag spelat med innan och ha kul, loot är ju ett +^^

Attunements:Allt jag behöver får jobba lite på Hyal och BT pre's men det ska nog inte vara några problem.

Heroics:Har nycklar till alla slags heroic's så hör av er om ni blir sugna på daily heroic=)

Raid erfarenheter:Hmm alla 10man instancer Gruul, maggie, 3/4 i TK( inte Kael) 5/6 i SSC ( inte Vashj).

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc):Jag farmar allt jag behöver buffmat, flask, potts. Har flera irl vänner med dom professions som behövs för att fixa allt det med.

Vilka känner du i Three Crowns?:Jag känner dom flästa kan man väll säga men den ända jag känner IRL är Thaorc.

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?:Passar mig perfekt.

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?:Japp, men jag känner att headsetet börjar bli lite slitet så jag får nog snart skaffa nytt. Men atm så är et inga problem.

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Ja som ni kanske vet heter jag Timmy Forsberg och bor i Kopparberg, jag går första året på IT-gymnasiet på Lindesolan. Jag spelar alltid hemma eller ja kanske nån annanstans om jag lanar men det berättar jag för er i förväg. Dom flästa kanske undrar varför jag inte tar tillbaka min förra warrior och det liggertill såhär att han som tog min förra warrior ger mig den bara om han får shamanen och han som har den har typ slutat i skolan efter han tog tillbaka den så jag har varken kunnat prata mycket med han eller dödat honom och slängt han på kebabhuset i Lindesberg så jag kommer nog inte kunna få tillbaka den som det ser ut som i nuläget.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?:Det ända som kan bli lite konstigt med min dator är när jag reser mig från min trasiga datastol och den slår i burken, då kan det bli en stöt från stolen till datorn så datorn startas om:S men har flyttat bruken lite längre från stolen nu så tror det ska bli bättre=)
Till överst på sidan Gå ner
Tasker




Antal inlägg : 9
Registration date : 07-11-11

Stiffe 70 warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Stiffe 70 warrior   Stiffe 70 warrior Icon_minitimelör feb 02, 2008 5:35 pm

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ TIMMY =)
Till överst på sidan Gå ner
Timmy

Timmy


Antal inlägg : 25
Registration date : 07-11-27

Stiffe 70 warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Stiffe 70 warrior   Stiffe 70 warrior Icon_minitimelör feb 02, 2008 5:36 pm

Hejje tasker!
Till överst på sidan Gå ner
Timmy

Timmy


Antal inlägg : 25
Registration date : 07-11-27

Stiffe 70 warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Stiffe 70 warrior   Stiffe 70 warrior Icon_minitimemån feb 04, 2008 10:24 am

Jag tar detta som ett nej men jag tyckte det var värt ett försök. Lycka till med guilden iaf.
Till överst på sidan Gå ner
Colera




Antal inlägg : 63
Registration date : 08-01-10

Stiffe 70 warrior Empty
InläggRubrik: Hej Timmy!   Stiffe 70 warrior Icon_minitimemån feb 04, 2008 10:28 am

Tjenare Timmy,

Ville önska dig lycka till med Applyet!

- Där är en nakdel just nu, vår warrior Class-Leader Kb, är på en jungfru resa i Malibou.. äsch men han är borta just nu och förväntas åter idag högst sannorlikt.

hehe... Surprised)

Mvh Colera!
Till överst på sidan Gå ner
Colera




Antal inlägg : 63
Registration date : 08-01-10

Stiffe 70 warrior Empty
InläggRubrik: Du Timmy! :p   Stiffe 70 warrior Icon_minitimemån feb 04, 2008 2:19 pm

Jag fånga dig timmy! Razz

Du har ju gjort en apply hos TrU också :p!!!

KEK Razz
Till överst på sidan Gå ner
Timmy

Timmy


Antal inlägg : 25
Registration date : 07-11-27

Stiffe 70 warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Stiffe 70 warrior   Stiffe 70 warrior Icon_minitimemån feb 04, 2008 11:51 pm

Gjorde den efter jag skrev igen hos er att det verkade som ni tackade nej.
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin



Antal inlägg : 43
Registration date : 07-09-10

Stiffe 70 warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Stiffe 70 warrior   Stiffe 70 warrior Icon_minitimetis feb 05, 2008 10:38 am

´Tjo timmy, tyvärr har du lite för taskigt tank gear och dps gear är inte nått vidare det heller. Så för tillfället måste jag iallfall säga nej!
Lycka till hos trU eller annat så är du välkommen att göra en ny apply när du skrapat ihop lite bättre gear och då helst för dps!
Till överst på sidan Gå ner
http://viadolorosa.new-forum.net
Sponsored content





Stiffe 70 warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Stiffe 70 warrior   Stiffe 70 warrior Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Stiffe 70 warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Dps Warrior
» warrior
» Warrior dps o tank
» Morny - fury warrior
» Old school warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: