World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Morny - fury warrior

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Morny
Gäst




Morny - fury warrior Empty
InläggRubrik: Morny - fury warrior   Morny - fury warrior Icon_minitimefre jan 18, 2008 1:31 pm

Karaktärs namn: Morny

IRL ålder: 19

Level: 70 ofc

Klass: Warrior

Specc: prot atm

Redo att respecca om det behövs?: Specar med glädje om till fury, har bättre dps gear än tank gear...

Armory Profil:
Detta är armoryn med fury gearn.

Andra guild du varit i: Var i HeX en pvp guild för ett tag sen, men bestämde mig för att göra lite mer pve,

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Dom var itne så aktiva som dom sa...

Varför vill du joina Three Crowns?: Verkar vara en bra guild, mer seriös. Få raids som fury.

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: seriös spelare, ingen whinande 13 åring, mkt dps =P ,

Vad vill du få ut av Three Crowns?: många roliga timmar, få bättre gear, och väll organiserade raids...

Attunements:

Heroics: lite av varje, lite daliy här och där...

Raid erfarenheter: har pvp mycket på sistånde, men vill gör mer pve, så lite här och där.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): gear, nether, rep.

Vilka känner du i Three Crowns?: Nej

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Ja

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Ja

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Sitter Hemma på en dator.. inget cafe.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: inga problem, dator fungerar mycket bra, klara allt de senaste på max. linan går utmärkt.
Till överst på sidan Gå ner
Nympher
Admin
Admin
Nympher


Antal inlägg : 53
Age : 39
Location : Mariestad
Registration date : 07-10-31

Morny - fury warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Morny - fury warrior   Morny - fury warrior Icon_minitimefre jan 18, 2008 2:38 pm

Hej du. tbh så ser din apply ganska fattig ut, och jag anser att en apply visar mycket om en person och det är i applyen man får sitt första intryck vilket är oftast avgörande i om man accepterar eller inte accepterar applyen.
Tycker du ska ta dig en funderare på din apply och göra en ny mer välgjord med så mycket information som bara går. För just nu får man bilden av dig som lite slapp och oförberedd genom dina enkla korta svar.
Gör du en ny apply så ska jag åter igen ta upp ditt ämne.
Tack på förhand!!
Till överst på sidan Gå ner
Morny
Gäst




Morny - fury warrior Empty
InläggRubrik: Morny warrior, ny   Morny - fury warrior Icon_minitimefre jan 18, 2008 3:16 pm

Kan håller med om att den förra var gjort lite för fort, så här komemr en ny.

Karaktärs namn: Morny

IRL ålder: 19

Level: 70

Klass: Warrior

Specc: prot atm

Redo att respecca om det behövs?: Speccar om till var det behöves i guilden, med glädje. Är gärna fury för där har jag bättre gear.

Armory Profil:
Detta är armoryn med fury gearn.

Andra guild du varit i: Var i HeX en pvp guild för ett tag sen, men bestämde mig för att göra lite mer pve, Sedan testa jag tank i The raid life, dom skulle försöka sätta igop en group 2 kara guild men fick aldrig ihopa folk till det,

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Dom var inte så aktiva som dom sa... dom raidar för lite.

Varför vill du joina Three Crowns?: Verkar vara en bra guild, mer seriös. raidar fler dagar i veckan än min nuvarande guild. Villa ha en guild som jag trivs i och kan stanna i för pve.

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: Är en seriös spelar som vill raida mycket, Ställer upp mycket och hjälper guildies, Är lätt att ha med i raids för jag lyssnar bra på leader och följer alltid taktiken...

Vad vill du få ut av Three Crowns?: många roliga timmar, få bättre gear, och väll organiserade raids, träffa och spela med härligt folk,

Attunements: kara !

Heroics: Har gjort nästa alla, fattas en

Raid erfarenheter: har pvp mycket på sistånde, men vill gör mer pve, har gjort lite pre tbc, sedan även tbc raid, som kara, nästa hela.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Reputation så man kan köpa lite nya saker, Primal neather för att göra Bs saker, har Mining / BS.

Vilka känner du i Three Crowns?: Nej inte just nu =P

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Ja dom är mycket bra tider.

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Japp och det fungerar tip top.

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Är student, så alltid ledig på senare dagen, och även ibland på dagen, har egen dator. så inga problem att komma till den, inget lagg,

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: inga problem, dator fungerar mycket bra, klara allt de senaste på max. linan går utmärkt.
Till överst på sidan Gå ner
KB
Admin
Admin



Antal inlägg : 42
Registration date : 07-10-31

Morny - fury warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Morny - fury warrior   Morny - fury warrior Icon_minitimefre jan 18, 2008 3:42 pm

tyvärr så är din gear långt ifrån vad vi söker så ja måste säga NEJ!
Till överst på sidan Gå ner
Neptous
Admin
Admin
Neptous


Antal inlägg : 90
Age : 34
Location : Borås, Sweden
Registration date : 07-10-31

Morny - fury warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Morny - fury warrior   Morny - fury warrior Icon_minitimetis jan 22, 2008 7:22 am

Inte tillräckligt bra gear, sorry.


APPLICATION DENIED
Till överst på sidan Gå ner
Neptous
Admin
Admin
Neptous


Antal inlägg : 90
Age : 34
Location : Borås, Sweden
Registration date : 07-10-31

Morny - fury warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Morny - fury warrior   Morny - fury warrior Icon_minitimetis jan 22, 2008 7:22 am

Inte tillräckligt bra gear, sorry.


APPLICATION DENIED
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Morny - fury warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Morny - fury warrior   Morny - fury warrior Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Morny - fury warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» warrior
» Dps Warrior
» Old school warrior
» Stiffe 70 warrior
» 70 protection warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: