World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Old school warrior

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
qbz
Gäst




Old school warrior Empty
InläggRubrik: Old school warrior   Old school warrior Icon_minitimeons jan 30, 2008 11:50 pm

Karaktärs namn: qbz

IRL ålder: 20

Level: 70

Klass: Warrior of d00m

Specc: 17/44/0

Redo att respecca om det behövs?: sure thing! fast har dock tröttnat på tanking men om de värkligen behövs så visst.

Armory Profil: Armory funkar inte längre för mig atm men ni får ct länk ap critt osv är buggat men ni kan iaf se gearen. Annars sök bara på qbz på armory.

plåt sak

Andra guild du varit i: Ush, de är en del men de seriösa är väl Lithium also known as Apathy vilket jag och några polare startade. Sen Neophyte på den gammla goda 60 tiden var sjukt kul ett tag tills ungefär aq40 clearen då slutade jag i princip att spela och började igen på bc.

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Apathy blev de lite "bråk" i så vi la ner guilden och gick våra egna vägar. Men de gick sick bra den lilla tiden de varade iaf =)

Varför vill du joina Three Crowns?: Jag är sugen på att lira "hardcore" igen, är så trött på alla retarded guilden som är de sjukaste taktikerna som inte äns är logiskt möjliga haha. De har väl inte ni? Razz

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: När jag väl har bestämmt mig för att spela på en högre nivå tänkter jag fan spela de också. Men jag kommer inte att komma till alla raids hit och dit och stå utanför instancen vänta på invite som man inte får. Visst kan man skippa några gånger men inte precis kul att farma pots och vara redo i tid och sen inte få vara med.

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Mycket raids och activa folk som vet vad de gör.

Attunements: Finns de några? haha jag ska ha alla.

Heroics: alla keys

Raid erfarenheter: kz/za/ssc

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Alla pots som "boostar" mig på något sätt inför viktiga raids är själv klart =)

Vilka känner du i Three Crowns?: duno Razz Agon Raztoug Argsejtan

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Jobbar mellan 05-16 kanske jobbar över någon dag men de beror på får jag bestämma själv Razz

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Självklart har man de

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.)

Hejsan, Victor heter jag då 20 år jobbar i sthlm som kranförare Wink jag bor på firman i sthlm och är hemma på helgerna. Internet i sthlm kan vara instabillt i bland vilket jag hatar intensivt men funderar på att skaffa 3g vilket jag kan skaffa om jag får joina er och trivs i guilden.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Internet som jag skrev ovan men annars så är de nice som faen
Till överst på sidan Gå ner
qbz
Gäst




Old school warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Old school warrior   Old school warrior Icon_minitimeons jan 30, 2008 11:51 pm




cepe länkar att inte funka
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin



Antal inlägg : 43
Registration date : 07-09-10

Old school warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Old school warrior   Old school warrior Icon_minitimetor jan 31, 2008 12:43 am

Hej qbz.

Tackar för din välgjorda apply.

Det ser mycket bra ut. Och du behöver inte oroa dig för att få stå över raids, för du kommer förmodligen vara våran ända dps warrior just nu.
Och som sagt tanka behöver du inte utan vi vill gärna ha dig som fury i sådant fall.

Ska prata lite med övriga officerare och klassledaren så återkommer jag inom kort med besked.

Men för min del ser det bra ut och du verkar vara seriös och aktiv. Hoppas på det iallfall.

MVH /Nympher (Officer/PalaCL)
Till överst på sidan Gå ner
http://viadolorosa.new-forum.net
qbz
Gäst




Old school warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Old school warrior   Old school warrior Icon_minitimetor jan 31, 2008 12:50 am

Okey, tack. Läste igenom den igen och märkte att jag stavar som en kratta samma med mina meningar who doesent make sence at all Razz aja skit samma du fattade iaf. Ska nog vara lite piggare nästa gång jag skriver.
Till överst på sidan Gå ner
undie
Officer
Officer
undie


Antal inlägg : 17
Age : 36
Location : Mariestad
Registration date : 07-10-31

Old school warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Old school warrior   Old school warrior Icon_minitimetor jan 31, 2008 12:54 am

qbz skrev:

är så trött på alla retarded guilden som är de sjukaste taktikerna som inte äns är logiskt möjliga haha. De har väl inte ni? Razz
Rolling Eyes



näääääääää men, detta ser ju bra ut imo.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Old school warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Old school warrior   Old school warrior Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Old school warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Dps Warrior
» warrior
» Morny - fury warrior
» Stiffe 70 warrior
» 70 protection warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: