World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Designed 70 mage X-realm

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Designed
Gäst




Designed 70 mage X-realm Empty
InläggRubrik: Designed 70 mage X-realm   Designed 70 mage X-realm Icon_minitimetor feb 07, 2008 8:13 pm

Karaktärs namn: Designed

IRL ålder: 18

Level: 70

Klass: mage

Specc: atm 17/0/44 men för PVE spelar jag alltid 2/48/11 för bästa möjliga dmg.

Redo att respecca om det behövs?: Klart

Armory Profil ( men eftersom som att armory är ett sånt riktigt epic fail, har itne skiten fattat att jag migrerat för typ 4 månader sen, och vägrat att updatera min gear. men har iaf 1.1k fire spell dmg och 28 fire spell crit, med 3 delar ifrån MT och resten TK/SCC /craftable.)

Andra guild du varit i: Senaste raiding guilden jag var i var på Grim batol.

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Dom dissbannade under sommar lovet, pga inaktivitet.

Varför vill du joina Three Crowns?: Eftersom att ni verkar som ett top gille, men fin progress och go attityd. Letar också efter en helsvensk gille, det e riktigt gott å raida med.

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: En väldigt trevlig kille, tycker jag iaf ;p, men kan nog ge en del dps också- mnin gear är ju ganska bra, flera delar från MT och runt 1.2k spell dmg i raids, kanske mer.

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Trevliga raider, duger gott för mig. har gear jag e nöjd med, letar efter några man kan raida med, och ha skoj utan epics.

Attunements: Allt

Heroics: Allt

Raid erfarenheter: Allt upp till 2 första bossarna i MT

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Farmar mina egna pots, eftersom jag har herbalism. farmar också spell dmg mat och ifall något specifikt behövs för fighten fixas det med.

Vilka känner du i Three Crowns?: INga

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: funkar riktigt bra tbh.

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Yes

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Lirar trummor till och från. Annars inget spec, lirar hemma, har inte AD/HD, lr en morsa som drar sladden vid 10.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Naj, inte ifall det inte dyker upp något oväntat, släkt död lr så. scratch scratch
Till överst på sidan Gå ner
Designed
Gäst




Designed 70 mage X-realm Empty
InläggRubrik: Sv: Designed 70 mage X-realm   Designed 70 mage X-realm Icon_minitimetor feb 07, 2008 8:15 pm

där har ni mitt gammla armory om ni vill se det iaf.
Till överst på sidan Gå ner
Designed
Gäst




Designed 70 mage X-realm Empty
InläggRubrik: Sv: Designed 70 mage X-realm   Designed 70 mage X-realm Icon_minitimetor feb 07, 2008 8:27 pm

verkar iten funka att pasta armory här, så gör ett sista försök- att heter jag designed på grim batol.
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin



Antal inlägg : 43
Registration date : 07-09-10

Designed 70 mage X-realm Empty
InläggRubrik: Sv: Designed 70 mage X-realm   Designed 70 mage X-realm Icon_minitimefre feb 08, 2008 2:25 am

Hej Designed!
Först vill jag tacka för en välgjord apply.
Det ser mycket bra ut, och du verkar ha good raiderfarenhet. Men nu är det tyvärr så att vi har våra fulla spots på mages.
Om du vill kan du langa din email så kommer jag leasa dig vilket innebär att dyker det upp en spot så kommer du var den första jag kontaktar!

Tack ännu en gång för din apply och lycka till.
MVH Nympher...
Till överst på sidan Gå ner
http://viadolorosa.new-forum.net
Designed
Gäst




Designed 70 mage X-realm Empty
InläggRubrik: Sv: Designed 70 mage X-realm   Designed 70 mage X-realm Icon_minitimefre feb 08, 2008 8:45 am

Tackar för ett snabbt svar. Släng gärna ett mail när en mage spot blir öppen Wink Arne_ilatus@hotmail.com

Gl i raidandet!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Designed 70 mage X-realm Empty
InläggRubrik: Sv: Designed 70 mage X-realm   Designed 70 mage X-realm Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Designed 70 mage X-realm
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Feral druid (x-realm trollbane)
» Umpaa 70 Mage
» Shrubby 70 mage.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: