World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 protection warrior

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Eleet
Gäst




70 protection warrior Empty
InläggRubrik: 70 protection warrior   70 protection warrior Icon_minitimelör mar 01, 2008 8:09 pm

Karaktärs namn: Eleet

IRL ålder: Snart 24

Level: 70

Klass: Warrior

Specc: Protection - 9/5/47

Redo att respecca om det behövs?: Vil helst tanke da jeg har bedst gear hertil, men vil ikke afvise at spece fury, hvis jeg får boost til gear.

Armory Profil:

Andra guild du varit i: Flere forskellige... Senest Defiant hvor jeg har clearet Kara og lidt af ZA.

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Dobbeltspil fra officers, dårlig styring af guilden.

Varför vill du joina Three Crowns?: Spurgte i trade hvem der kunne bruge en tank og blev anbefalet at ansøge her. Ønsker at raide noget andet end Kara, og prøve endgame raids. Jeg har kun hørt godt om Three Crowns, så tænkte jeg ville prøve Smile

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: Jeg er hjælpsom og pålidelig. Ved godt min gear måske slacker lidt i forhold til jeres, men det kan der arbejdes på.

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Først og fremmest at have det roligt, men også prøve end game raids, og spilla med folk der forstår tactics.

Attunements: Kara

Heroics: Har farmet badges, men spiller ikke så meget heroic mere. Har alle keys

Raid erfarenheter: Kara og dele af ZA

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Er cook, så bringer altid stamnia food, Flask of Fortification og healing pots til raids.

Vilka känner du i Three Crowns?: Kenner faktisk ingen, men er irl venner med Biocandy som har tanket lidt for Three Crowns da i startede. Har også spillet heroics med nogle fra guilden for længe siden. Har snakket lidt med Tandare som sagde jeg skulle prøve at apply Smile

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Ja

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Ja

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Er fron Danmark, så vet inta om i vil have danska spillera. Forstår svensk nogenlunde, og sprogene er jo meget ens, så tror inta det vil være et problem. Forsøger at skriva lita svensk Razz

Irl studere jeg datamatiker (programmering), hvor vi koder i Java, och skolen betyder myket for mig, så det har højeste prioritet. Ved inta hvor myket i vil forlange af mig, men vil helst inta raide mere end 2 dage om ugen. Der kan selvfølgelig være undtagelser, og er villig til at hjælpe.

Har inta fiber internet som alle i svenskere har Sad unfair! Sidder på 8mbit/512kbit, som jeg selv har, så er rigeligt. Kun mig som bruger min account. Smile

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Nej Smile
Till överst på sidan Gå ner
Eleet
Gäst




70 protection warrior Empty
InläggRubrik: Sv: 70 protection warrior   70 protection warrior Icon_minitimesön mar 02, 2008 2:38 am

Jeg kan også fanges på min alt: Deadevil
Till överst på sidan Gå ner
KB
Admin
Admin



Antal inlägg : 42
Registration date : 07-10-31

70 protection warrior Empty
InläggRubrik: Sv: 70 protection warrior   70 protection warrior Icon_minitimesön mar 02, 2008 5:29 am

sry we cant inv someone who dont want to raid more than 2 days a week, we have a minimum raid attendence on 70%...

Denied...
Till överst på sidan Gå ner
Eleet
Gäst




70 protection warrior Empty
InläggRubrik: Sv: 70 protection warrior   70 protection warrior Icon_minitimesön mar 02, 2008 6:01 pm

Hvor mange dage og hvilke dage skal man raide da?
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 protection warrior Empty
InläggRubrik: Sv: 70 protection warrior   70 protection warrior Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
70 protection warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Protection warrior applyar
» Dps Warrior
» warrior
» Morny - fury warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: