World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Protection warrior applyar

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Vuscht.
Gäst




Protection warrior applyar Empty
InläggRubrik: Protection warrior applyar   Protection warrior applyar Icon_minitimemån mar 03, 2008 7:14 pm

Hellu alla Smile
Här kommer min apply.

Karaktärs namn: Vuscht

IRL ålder: 16 år

Level: 70

Klass: Warrior

Specc: 8-5-48 , taget från nihilums warrior guide.

Redo att respecca om det behövs?: Jodå, har bra Fury gear, epics som ingen behövde i min förra guild.

Armory Profil

Andra guild du varit i: Radiance

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Dom sa rakt ut att dom varken är eller kommer bli någon hardcore guild, och det kändes verkligen inte som om vi skulle progressa nånting. Dålig inställning till raids och många av raid leaderna kom ofta försent till raids. Många sådana små grejor fick mej att säga tack o hej till den guilden. skit schyssta människor, men jag spelar för att kunna se så mkt som möjligt av spelet, inte för att hitta nya bästisar.

Varför vill du joina Three Crowns?: Rikitgt bra organiserad guild, var med i en helsvensk guild förrut, men den här guilden kan nog gå hur långt somhelst, om rätt folk sitter vid rodret. schysst folk har jag upplevt också, genom heroic pugs och sånt.

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: Kan min class, jag spelar varje dag och jag snappar upp saker snabbt. Har själv bara erfarenhet av karazhan, men har suttit bakom och kollat på när mina polare kört Tk och Bt. eftersom jag sa att jag snappar upp saker snabbt så lär inte det vara nåt problem att jag inte har erfarenhet av 25 manna.

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Få raida och progressa med er, få se slutet av spelet och ha riktigt roligt Smile

Attunements: Karazhan

Heroics: Alla keys.

Raid erfarenheter: Har dödat alla bossar i karazhan, förutom netherspite som vi fick ner till 1% (prata inte om det -.-) har även dödat första bossen i ZA.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Jag har fishing och cooking på min alt, har även herbalism på den charen, så jag ger mej ut i shadowmoon för att plocka mats till healing pots+ att hitta nåra nightmare seeds.
åker runt lite till och får lite mana thistles, brukar tyvärr få köpa fel lotusen som krävs för Flask of fortification.
När jag fiskar så fiskar jag efter Crawdads(30+ stam), lr i värsta fall grindar 20 stamina käk.

Vilka känner du i Three Crowns?: Snackade med KB om att applya, dessutom är min IRL polare Mswarrior med i eran alt guild.

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Japp, jag jobbar dagligen, och är ledig och redo för action kl: 17.30 varje dag. Helger längre tider Surprised) - När jag joinar ett raid, så leavar jag det aldrig, intill raidleader säger finito Surprised) /Hatar fake disconnects ^^

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Har ventrilo mix, men min mick är ganska slö så jag föredrar att skriva, ska köpa nytt när löningen kommer Smile.

Jag är som sagt 16 bast och går i 9:an, bor i kristinehamn i värmland.
så mkt roligare än så blir det nog inte Very Happy

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Nope, får nästan aldrig dc:s och mitt internet funkar perfekt.

Tack för eran tid Very Happy Smile // Vuscht.
Till överst på sidan Gå ner
Vuscht.
Gäst




Protection warrior applyar Empty
InläggRubrik: Gjorde fel :D   Protection warrior applyar Icon_minitimetis mar 04, 2008 2:55 pm

Gjorde fel när jag kopierade =/ På frågan om era raid tider passar mej så är svaret Ja det gör dom, passar perfekt.
Till överst på sidan Gå ner
KB
Admin
Admin



Antal inlägg : 42
Registration date : 07-10-31

Protection warrior applyar Empty
InläggRubrik: Sv: Protection warrior applyar   Protection warrior applyar Icon_minitimeons mar 05, 2008 3:25 am

kommer ett svar snart...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Protection warrior applyar Empty
InläggRubrik: Sv: Protection warrior applyar   Protection warrior applyar Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Protection warrior applyar
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 protection warrior
» Dps Warrior
» warrior
» Morny - fury warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: