World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Bogrenftw - mage

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Bogrenft
Gäst




Bogrenftw - mage Empty
InläggRubrik: Bogrenftw - mage   Bogrenftw - mage Icon_minitimetor feb 14, 2008 1:41 am

Karaktärs namn: Bogrenftw

IRL ålder: 16 år

Level: 70 ofc

Klass: mage

Specc: fire, 2 | 48 | 11 pure fire pve

Redo att respecca om det behövs?: ja ofc alltid det bästa för raiden / guilden.

Armory Profil: pvp frost gearet på armory, ingame specc får gärna ske.

Andra guild du varit i: Ares, hex, qenvo.

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: ares och hex e pvp guilder som jag tröttnat på vill bli mer pve. Qenvo är oskillade folk som inte har en aning om vad det gör enligt mig..

Varför vill du joina Three Crowns?: Ni är helsvenska med väldigt bra progress som jag tycker är viktigt. Ni har erfarenheten och verkar mogna. Roligt att spela med erfarenheter och även svenska.

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: väldigt bra range dps, lyssnar och gör alltid som jag ska utan tjafs, skulle behöva lite nytt pve gear men det går att fixa lätt. är en social person som nästan alltid vill hjälpa till.

Vad vill du få ut av Three Crowns?: socialt spelande och rolig stund även i whipes. Man får ingen progress utan att man whipar nån gång ibland. Ni är helsvenska och det gör det hela mycket roligare.

Attunements: kara,

Heroics: alla heroic keys finnes .

Raid erfarenheter: hela karazhan och gruul, har dock bara sett mina polare clearat SSC och TK men lär mig väldigt snabbt, erfarenheter i alla heroics. Kan även studera bosskillers.com om det finns någe jag behöver lära innan en raid som SSC så att jag kan det jag ska kunna inga problem med det.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): farmar alltid till pots, är mage så jag skapar mat och vatten inga problem.

Vilka känner du i Three Crowns?: Liridon

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: funkar skit bra, inga problem sitter alltid dem där tiderna såVery Happy

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: har alla ventrilo versioner även teamspeak på datorn med ett headset som funkar prima.

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Jag är en social person på 16 år som alltid sitter hemma i data hörnan och spelar wow. Lätt att lära alltid haft, Hjälper gärna till.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?:
Nej, har en väldigt fungerande dator och ett ganska bra nätvärk fast skulle vilja ha lite snabbare net men det funkar inga problem. Har en p3 3,0ghz ska clocka till 4 ghz. 3gig ram. 8600gt 512mb kort så lagg fritt i wow.
Till överst på sidan Gå ner
Liridon




Antal inlägg : 13
Registration date : 07-12-31

Bogrenftw - mage Empty
InläggRubrik: Bogrenftw   Bogrenftw - mage Icon_minitimetor feb 14, 2008 10:51 am

Om vi needar mages so e han definitivt den vi ska ha Smile skillad och har decent gear so, gl med applyen!
Till överst på sidan Gå ner
Liridon




Antal inlägg : 13
Registration date : 07-12-31

Bogrenftw - mage Empty
InläggRubrik: Bogrenftw.   Bogrenftw - mage Icon_minitimetor feb 14, 2008 10:54 am

Citat :
Ni är helsvenska och det gör det hela mycket roligare.
Tandare comes from another world!
Till överst på sidan Gå ner
honchoo




Antal inlägg : 8
Registration date : 07-11-22

Bogrenftw - mage Empty
InläggRubrik: Sv: Bogrenftw - mage   Bogrenftw - mage Icon_minitimetis feb 19, 2008 4:23 am

varför har du inte sagt att du har vart med här innan
Till överst på sidan Gå ner
Bogrenfw
Gäst




Bogrenftw - mage Empty
InläggRubrik: men såhär   Bogrenftw - mage Icon_minitimeons feb 20, 2008 8:01 pm

jag kom på att jag bara skrev ner guilderna jag vart i sedan jag kom tillbaks från min break:P
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Bogrenftw - mage Empty
InläggRubrik: Sv: Bogrenftw - mage   Bogrenftw - mage Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Bogrenftw - mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Umpaa 70 Mage
» Shrubby 70 mage.
» Zhatiwa 70 UD Mage

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: