World Of Warcraft Executus
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

World Of Warcraft Executus

ThreeCrowns
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 SÅHÄR SKA EN APPLY SE UT!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
KB
Admin
Admin



Antal inlägg : 42
Registration date : 07-10-31

SÅHÄR SKA EN APPLY SE UT! Empty
InläggRubrik: SÅHÄR SKA EN APPLY SE UT!   SÅHÄR SKA EN APPLY SE UT! Icon_minitimeons feb 20, 2008 9:03 pm

Tjenare grabbar / tjejer!

- Jag vet att rubriken kan misstolkas, men jag anmäler mig för guildet 3 kronor inte summan Very Happy - hehehe.... Så här kommer det:

Karaktärs namn: Colera

IRL ålder: 23 år

Level: 70

Klass: Priest

Specc: Holy - bästa PvE speccet: 20 / 41 efter min menning.

Redo att respecca om det behövs?: Självklart, har både shadowgear och holy gear.

Armory Profil:

Andra guild du varit i: Har nyss byttat till denna server, jag har varit i Qenvo (Ett guild som jag hjälpte igennom karazhan Surprised) - Hjälpte dem med alla taktiker där inne, så dem har clearat stället nu. - Och så har jag varit i TrU, som jag för inte länge sedan joinade.

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Somsagt, jag hjälpte enbart Qenvo, men angående TrU, så väljer jag er istället, för att jag känner att jag behöver spela med ett renodlat svenskt guild, som är framgångstänkande som jag.

Varför vill du joina Three Crowns?: Villket för övrigt är nått jag inte har provat innan (Svenskt guild)... Så det kunde väll vara skoj att visa vad vi svenskar går för Razz

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: Mina erfarenheter med spelet, mitt bekantskap till min class till fullo, och att jag har erfarenheter, med att köra SSC / TK - Provat på Vashj och Kael'Thas jag har också clearat, Magtheridon, Gruul, Karazhan och Zull Aman.

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Det jag prioriterar högt är bra ledarskap, samt bra samarbete i guildet. Villket man har hört rykten från folk i realmet att ni har. Och självklart, det samma mål som ni har.. _Progress_ Surprised)

Attunements: Alla attunements klara, fattas 3 delar på BT attunement.

Heroics: Jeg har upplevt och healat samt gjort dps som shadow i alla heroic instancer, jeg har keys till alla också.

Raid erfarenheter: Pre-TBC: Molten Core, Zull'Gurub, AQ20, BWL, AQ40 och Naxxrammas, var jag var ledare i ett guild kallat omen, som var först i Realmet till att döda The Four Horsemen, med mina taktiker til 40 aktiva raiders Surprised).

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Jag är: Elixir Master 375 / Frozen Shadowweave Tailor 375 på min prälle, så jag har alltid med mig: Elixir of Healing Power, Elixir of Draeneic Wisdome, Golden Fishsticks (44+healing när man är wellfed), och 40 mana pots, 10 healing pots och fullt enchantad, samt Superior Wizard Oil Surprised)

Vilka känner du i Three Crowns?: Ingen faktiskt, jag har dock enbart ställt vissa frågor till Neptous (Guild Mastern), som jag så har fått svar på, och härmed därför jag apply'ar.

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Japp, jag jobbar dagligen, och är ledig och redo för action kl: 17.30 varje dag. Helger längre tider Surprised) - När jag joinar ett raid, så leavar jag det aldrig, intill raidleader säger finito Surprised) /Hatar fake disconnects ^^

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Japp - Alla ventrilo versioner.

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) - Jag är en data ingenjör, är gift och har en 6 månader gammal flicka, jag spelar hemifrån, och jag har 100-mbit fast internet uppload/download, jag har den nyaste maskinen för spell, fylld med användbara addons, omen, DBM (Deadly Boss Mod), Xperl Interface samt Decursive...

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Överhuvudtaget inte Surprised) - Jag är så godt som redo för att invadera wow med Tre Kronor Surprised)


HEEEEEEEEEJA SVERIGE ... Surprised)


Hoppas ni gillar mitt apply, och ger mig lite feedback på det.. - Tack på förhand grabbar.. Ha de bäst! /hälsningar Colera
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin



Antal inlägg : 43
Registration date : 07-09-10

SÅHÄR SKA EN APPLY SE UT! Empty
InläggRubrik: Sv: SÅHÄR SKA EN APPLY SE UT!   SÅHÄR SKA EN APPLY SE UT! Icon_minitimetor mar 13, 2008 9:23 am

Karaktärs namn: Nympher

IRL ålder: 23 vårar

Level: 70

Klass: Blood Elf paladin

Specc: Holy/Prot (Vill säga att jag kommer helst tillbaka som healer vilket jag själv insett att jag kan göra störst nytta som vilket många av er förmodligen märkt, men självklart tankar jag när det behövs och måste).

Redo att respecca om det behövs?: Självklart, alltid REDO!

Armory Profil: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Nympher Har mitt imba pvpgear där, men kan includera att jag har runt 2000 +healing, 24 scritt obuffad healing och typ fullt SSC/TK prot gear!

Andra guild du varit i: ThreeCrowns ftw, självklart viktväktarna med min alt men dom slacka som faen och raida aldrig!

Orsak till att du lämna dom andra guilderna: Jag gick inaktiv i ThreeCrowns pga att fixa lite irl saker, vilket jag lyckats reda ut det mesta av. Men är nu sugen på att raida igen. Vet att ni saknar mitt ledarskap ^^

Varför vill du joina Three Crowns?: För att det är helt klart några av serverns goaste snubbar och dam, saknar det sociala, skratten och skämten. Kan ju inte låta er ta kalle tassen utan mig!

Vad kan du erbjuda Three Crowns?: Jag kan erbjuda lätt den grymmaste palan på servern haha , och även hjälpa till att föra ThreeCrowns in i BT hyjal innan patch!

Vad vill du få ut av Three Crowns?: Jag vill få ut det jag alltid velat! Se till att alla får lära sig något nytt och att alla ska ha sina roliga stunder samtidigt som vi ska visa dom flesta att vi är bättre än dom mesta!

Attunements: KZ, vashj vial!

Heroics: ALLA

Raid erfarenheter: TBC Har jag slaktat igenom allt fram till kalle tassen!

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc): Jag farmar det som behövs, Har alltid flasks, buffmat, guld och ett gott leende inför raid, farmar det jag behöver men hjälper gärna till att ordna och dona för att se till så att alla har det som behövs innan raid!

Vilka känner du i Three Crowns?: Dom flesta, KB the one and only, undie master of disaster, snii aka spyan och mina myspys pojkar och tjejer som är resterande .

Våra raid tider är 18.30 - 23.00 passar dom dig?: Ja eftersom jag är arbetslös just nu skulle 24/7 passa mig utmärkt ^^ Så jag kommer vara med och i tid.

Våra raiddagar är söndag till torsdag passar dessa dig?: Jo då, funkar fint. Lär ha minst 80 procent raid attendence. Så nu ser vi till att köra hårt. På alla vis både bak och fram ^^

Alla våra taktiker är på svenska, kommer du kunna förstå dessa?: Njae, vissa snackar för illa så det kan bli ett stort problem. Men ska försöka förstå.

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Jodå och en skärm som basar upp miccen lite men dyra grejjer så dom funkar fint.

Lite information om dig (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.) Ja ni flesta vet väl det mesta om mig men kan includera lite. jag är då en 23 årig go gubbe från vår kära hamnstad Mariestad. Är för tillfället arbetslös så ägnar min tid åt polarna och datorn, även en del diskande och dansa runt med dammsugarn blir det ju. Jag är en ganska trygg person med stor social kompetens och vill nog betrakta mig som en socialt ledande typ vilket jag fått känslan av många. och nej spelar inte på inet kafe utan sitter här i min ensamhet framför min MR COMP och leker.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Har inga som helst problem förutom då mitt kära com hem spikande varje timme typ, men det är som det är.

OVER and OUT!

EDIT: Neptous the hungry tiger. Grr
Till överst på sidan Gå ner
http://viadolorosa.new-forum.net
 
SÅHÄR SKA EN APPLY SE UT!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Bogrenftw - mage
» Apply
» 70 rogue apply
» Warlock Apply
» Warlock apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
World Of Warcraft Executus :: General info :: Ansökan till ThreeCrowns-
Hoppa till: